Etykiety

czwartek, 6 maja 2021

1171. Każdy kiedyś zaczynał tworzyć ;)

 Kiedyś każdy z nas zaczynał tworzyć kartki, boxy itd. nie wiedziałam co to wykrojniki, kilka papierów scrapowych od kogoś odkupionych wraz z kilkoma wyciętymi elementami ....To było w roku 2012...Chyba druga moja praca...Jak ja mogłam ją światu pokazać ,

ale pewnie wtedy byłam z niej zadowolona...no ale jak mogłam? Nie wiem...jakaś fantazja mnie poniosła...No ale nic...Dzisiaj wspomniana praca i jej lift...takie wczoraj i dziś...Sami oceńcie moją pracę... Papier to oczywiście Sklep Craft O' Clock, na bazie Rzeczy z Papieru - Pracownia Rękodzieła, ze wstążką od Old fashion ribbons, kwiatki uwiłam sama z papieru



Renata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.