Etykiety

piątek, 7 stycznia 2022

1199. Albumik na roczek dla dziewczynki

 I taki albumik z wyskakującymi kosteczkami powstał

Albumik powstał na bazie POP UP CUBES od CraftCorner. Do jednej szufladki włożyłam 4 kostki, trzy szufladki połączyłam w całość.
Każda kostka to jeden miesiąc z życia dziecka - na ściankach umieściłam miniaturowe fotki. Efekt wyskakujących kostek zrobił wielkie WOW
W pracy wykorzystałam papier z dzieciaczkowej kolekcji Cute Bunny Girl od CraftPassion.pl.
Cały albumik ozdobiłam kwiatami wyciętymi wykrojnikiem od Rosy Owl, a całość spina digi stempelek, który dla mnie wykonała Judi Judyta Judi Judyta- bardzo dziękuje Kochana za pomoc.
Zdjęcia wykonane po imprezie, bez ulepszaczy do zdjęć i niekoniecznie dobrym świetle.






Renata


1 komentarz:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.