Etykiety

środa, 6 sierpnia 2014

172. Notes mojego syna

Witam wszystkich.
Mój starszy syn jest zafascynowany wszelkiego rodzaju ciężarówkami - modele, wzory i kolory, moc itp. ma w jednym palcu.
Dlatego też zrobiłam mu notes, aby mógł zapisywać sobie wszelkie dane o tych maszynach



 Materiały:
- grafika - Internet,
- papier UHK 

Notes zgłaszam na wyzwanie na blogu galerii Rae

Wyzwanie nr 39 – Kwadratowo i/lub podłużnie

 http://blog.galeria-rae.pl/2014/07/16/wyzwanie-nr-39-kwadratowo-i-podluznie/



8 komentarzy:

  1. Ale ciężarówa ;-) fajny notes.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny :) tylko pozazdrościć Ci talentu:)
    Pozdrawiam:) i ciesze się że bierzesz udział w moim candy życzę powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny, w sam raz dla chłopaka, fajnie, że on też ma jakąś pasję ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na upominek dla chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, notesik cudowny, ale znowu narzuciłaś mi tempo i nie będę mogła za Tobą nadążyć... Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Idealny dla chłopaka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno się bardzo ucieszył! Chociaż nie jestem fanką motoryzacji sama chciała bym taki mieć:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.