Etykiety

wtorek, 19 sierpnia 2014

185. Kartka w kształcie LODÓW GAŁKOWYCH

Witam wszystkich. 
Letnie klimaty, wspomnienia wakacyjne itp. zawsze kojarzą mi się z lodami - niegdyś wystanymi w kolejce podczas niedzielnego spaceru z mamą, potem bambino na patyku, potem.... jakiekolwiek, ale zawsze gałkowe są moimi ulubionymi ( nawet w domu mam taką łyżkę do gałek, jak kupuję w pudełku lody to do pucharków robię gałeczki )
Kiedy przeczytałam wyzwania w Przydasiowie i Sklepie Ewa wiedziałam co zrobię.... 
Kartka w kształcie rożka z 3 gałkami lodów. 
Doskonalenie pasuje na zaproszenie na jakieś przyjęcie dla dzieci.

Ja ją wykorzystam - tworząc jeszcze kilka - na zaproszenie na gałeczkę loda dla kolegów i koleżanek mojego syna z okazji zakończenia pewnego etapu szkolnego.




Wafelek to papier wizytówkowy, po którym ...bigowałam linie w równej odległości, zależało mi na takiej krateczce, a potem potuszowałam
Użyte materiały:
- papier wizytówkowy biały,
- gałka czekoladowa - Paper Passion Beige Collection 08
- gałka cytrynowa - Paper Passion Soft Collection 09
- polewa truskawkowa- resztki papieru


Lodową kartkę posyłam na wyzwanie:



http://franki-przydasiowo.blogspot.com/2014/08/5-wyzwanie-seon-ii.html 

oraz 

Wyzwanie #28 - Summer time 

 do 25.08.14  Wyzwanie #28 - Summer time

18 komentarzy:

  1. Pyszna !!! Bardzo lubię takie zestawienie smakowe :-) Powodzenia w wyzwaniach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też robiłam ostatnio taką karteczkę z gałkami lodów w wafelku. Ale nie przyszło mi do głowy aby tak zrobić wafelek ;)
    Apetycznie bardzo wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. smakowite zaproszenie! świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszna karteczka. aż nabrałam ochoty na lody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i smakowita praca.Wafelek świetny,jakby prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! Pomysł oryginalny a wykonanie fantastyczne.
    Dziękuję Reniu za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa :) Nabrałam ochoty na lody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowa i bardzo ładna kartka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super karteczka, aż człowiekowi ślinka pociekła, ja uwielbiam ,lody w każdej postaci, taki lodożerca ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kombinacja, można tylko lizać. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna kartka! bardzo pomysłowa:) lody jak prawdziwe:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten wafelek jest bardzo apetyczny... Lody też Reniu, ale z uwagi na wieczorne chłody - trochę mi dreszcze przeszły po całym ciele;) Ale karteczka świetna! A to najważniejsze;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł ale wafelek to mistrzostwo!
    genialnie podejrzane i przełożone na papier :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalny pomysł i rewelacyjne wykonanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ekstra pomysł! świetna lodowa kartka

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł, śliczne i smakowite zaproszenia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.