Etykiety

sobota, 16 grudnia 2017

709. Świąteczna rękawica.

Już popakowałam wszystko co świąteczne, ale jeszcze miałam zapotrzebowanie na rękawicę świąteczną.
Z pomocą przyszła rękawica ze sklejki z "Zielonych kotów"
Trochę ją pomediowałam...
Wyszła taka jak wyszła... Idealnie mi pasuje jako wisząca ozdoba na drzwi...



Wykorzystałam:

baza rękawicy z e sklejki z Zielonych kotów
Rękawiczka do ozdabiania 15cm sklejka

kwiaty poisencji z APSCraft
duża
Poisencja
 i
 mała
Poisencja 2,5cm biała
sznurek biały również z APS
Nici lniane białe cienkie

Prace zgłaszam na wyzwania:

oraz

Renata

9 komentarzy:

  1. bardzo pomysłowa i śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu! Wspaniale Ci wyszła ta rękawica , Jest Śliczna - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna świąteczna rękawica, bardzo fajna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa ozdoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ozdoba! Dziękuję za udział w wyzwaniu - Magda, DT GOscrap.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną ozdobę stworzyłaś :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.