Etykiety

sobota, 30 grudnia 2017

714. Nowe mapkowe wyzwanie na blogu The Scrappy Sketches

Oj dawno mnie tu nie było...kilka postów nieopublikowanych...ale cieszyłam się czasem z rodzinką, stąd moja nieobecność ;)

A dzisiaj zapraszam na nasze nowe wyzwanie mapkowe na blogu The Scrappy Sketches.

To moja interpretacja....

Pracę wykonałam do najnowszej mapki

Zapraszam Was do zabawy.
Z przyjemnością popatrzę na Wasze dzieła ;)

W pracy wykorzystałam:
 Kokardki na wstążce

oraz 
papiery Altair Art
AltairArt - Flower Harmony 06        AltairArt - Night&Day - Cold/Fish Eye

Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

6 komentarzy:

  1. Reniu! Twoja Interpretacja jest Przecudna i w pięknych kolorach - Pozdrawiam Cię Serdecznie I Życzę Ci Wszystkiego Najlepszego W Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Sizal dodał jej lekkości.
    Dziękuję za życzenia i śliczną kartkę! Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca interpretacja!!! Życze Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna interpretacja :). Reniu serdecznie dziękuję za piękną karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna :) :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasza Papierowego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.