Etykiety

sobota, 2 czerwca 2018

800. Album komunijny

W zasadzie sezon komunijny się kończy, ale może warto utrwalić wspomnienia w albumie?
Przygotowałam mediowy album (16cm na 21cm) na zdjęcia dla Laury. Zdjęcia mieszczą się w formacie 10cm na 15cm.
Okładka ozdobiona kwiatami z foamiranu ręcznie zrobionymi przeze mnie, napis -indywidualne zamówienie w sklepie ;)
Postemplowałam, popryskałam, naniosłam wzór przez maski i...wyszło tak


Zbliżenie na kwiatuszki wraz z listkami fasoli od APScraft ;)


A teraz wgląd na kilka stron w środku...





 A teraz tylko wkleić zdjęcia i pamiątka na wiele, wiele lat...
Wykorzystane materiały ze sklepu:
Farba Vintage - konwalia/pure white 100 mlIt's me 04 - papier do scrapbookingu  Pianka foamiran jedwabny - biaÅ‚y

Komunia - Hostia 2 mini - tekturka do scrapbookinguArabeski - dekory - tekturka do scrapbookingu Kolekcja BombLOVE- ramka okrÄ…gÅ‚a - tekturka do scrapbookingu




Dziękuję za uwagę
Renata

A pracę zgłaszam na wyzwania:


oraz


i

6 komentarzy:

  1. Cudowny album. PIęknie zaprezentowany. Dziękuję za wspólną zabawę z marką APScraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, dopracowany album :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny album, pomieści wiele wspaniałych wspomnień z tak wyjątkowej uroczystości :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny album, będzie wspaniałą pamiątką! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny i elegancki album. Będzie wspaniałą pamiątką. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.