Etykiety

czwartek, 7 czerwca 2018

803. Zaproszenie na szkolną imprezę.

Wieloletnia impreza w mojej szkole, dotychczas byłam poza jej organizacją...
W tym roku poproszono mnie o zrobienie zaproszeń dla uczniów i ich rodziców. Podczas tej uroczystości dyrektor szkoły nagradza uczniów, którzy w minionym roku szkolnym uzyskali różnorodne wyróżnienia i osiągnięcia w konkursach, a rodzicom wręcza tzw. listy gratulacyjne. To są takie nasze małe promyki sukcesu...
Zrobiłam 80szt zaproszeń...Dekoracja z makami, więc postanowiłam, że zaproszenia tez będą w ten deseń.
Digi stempelek zrobiła mi Agnieszka Janas, za co jestem jej bardzo wdzięczna. Mój cudny folder z promykami to połowa sukcesu...połączenie makowej czerwienia i szarości i bieli dało ponoć zadowalający efekt...



Pozdrawiam
Renata

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.