Etykiety

wtorek, 1 listopada 2016

552. Ciemno wszędzie, głucho wszędzie...

Witajcie w ten trudny dla wszystkich dzień...
Dzisiaj wstawiam na bloga najtrudniejszą do wykonania pracę - zaproszenie na przedstawienie "Dziady" cz.II, które wystawią uczniowie naszej szkoły.
Kurcze, zupełnie nie wiedziałam jak to ugryźć....
Miałam zrobić 4 sztuki, wyszła mi każda inna i do końca nie wiem, czy tak może być...




Wydawało mi się, że papiery słuszne   
 Napis - Essy floresy


A ponieważ AltairArt'owe papierki więc posyłam na

Pozdrawiam ;)

14 komentarzy:

  1. Kochana- ja przed chwila widziałam takie wyzwanie gdzieś!!! "Ciemno wszędzie"...poszukaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Szuflada ogłosiła wyzwanie pod takim samym tytułem :)

      Usuń
  2. Mnie zaproszenia podobają się i to bardzo :) A to, że nie są takie same jest właśnie ich urokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://niekartkowo.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-16-praca-scrapowa-w-palecie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu! Ja myślę że są pięknie i śmiało mogą być - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zaproszenia! Dobrze oddają nastrój"Dziadów" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, jest piękna i taka elegancka :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślę, że poradziłaś sobie. Papier też wybrałaś odpowiedni. To nic, że każde inne - wszystkie są utrzymane w tej samej kolorystyce i mają te same ozdoby,więc jest ok.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście trudne zadanie, ale świetnie sobie z nim Reniu poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne, stonowane i eleganckie zaproszenia;))
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaproszenie jest świetne, ale niestety praca nie będzie brana pod uwagę przy wyborze najlepszych, zapraszam do zapoznania się z regulaminem konkursów Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.