Etykiety

sobota, 19 listopada 2016

560. (5) Świąteczna...

Witam Was wieczorkiem...Brak mi pomysłów na tytuły postów.
Dzisiaj taka sobie świąteczna karteczka...

Do jej zrobienia natchnęło mnie wyzwanie w AltairArt
 
 
wybrałam linię: min.2 media - papier AltairArt - sznurek

W pracy wykorzystałam papiery  AltairArt - SnakeSkin - Eternal Tree/Starfish
oraz

Kartkę zgłaszam na wyzwanie #11 w AltairArt Bingo
http://www.altairart.pl/2016/11/wyzwanie-11-bingo-challenge-11-bingo.html#h=659-1479538973091 

oraz
 
na wyzwanie Fan miesiąca

http://www.altairart.pl/2016/01/wasze-prace-2016-rok.html#h=659-1477155994478



15 komentarzy:

  1. Piękna karteczka, niby podobna do całej rzeszy ale jakas inna;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu! Bardzo Śliczna karteczka, I taka delikatna - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki świąteczne się u Ciebie "wysypały". Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł powinien brzmieć "Ślicznotka" :)Cudna karteczka Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna :) Cudnie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, moje ulubione w tym roku połączenie kolorów na kartkach świątecznych :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.