Etykiety

wtorek, 8 listopada 2016

556. (2)Błyszcząca świąteczna

Dzisiaj kartka świąteczna z błyskiem ;)







To zielone to folia samoprzylepna, wyciągnięta po latach z pracowego pudła. Nakleiłam ją na papier wizytówkowy i potraktowałam ślicznym folderem do embossingu, który zakupiłam u Uli w Sklepiku Gosi (nie widzę w sklepiku), całość pociągnęłam białym gesso, żeby aż tak nie rzucała się w oczy tym błyskiem ;) Poiscencja z foamiranu zrobiona własnoręcznie ;).

Kartkę zgłaszam na wyzwanie

http://sklepikgosi.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-2-byszczy-sie.html

9 komentarzy:

  1. Super wyszło! Ja też mam takie pudło z różnymi przysiadami, z którego wyciągam czasami ciekawe rzeczy... Nigdy nie wiadomo, co może się przydać.:-)
    Poinsecja jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu Sklepiku Gosi! :-)

      Usuń
  2. śliczna- ciekawie z tą zielenią i złotem:-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu! Bardzo Piękna i Elegancka jest ta karteczka - Pozdrawiam Goraco

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się błyszczy ta poinsecja :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepiku Gosiu - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zestawienie koloru :) - Pozdrawiam Kasia - DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka, zrobiło się tu całkiem nastrojowo i świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca :) a błysku nie trzeba "przykrywać" jak się błyszczy to jest super :) dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Ania.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.