Etykiety

niedziela, 9 sierpnia 2015

353. Zapraszam na Candy

Witajcie.
Zgodnie z wczorajszą obietnicą zapraszam na moje candy...


Ogólne warunki zabawy:

1. Candy przeznaczone jest zdecydowanie dla osób zajmujących się chociaż trochę tworzeniem kartek, pudełek, albumów, itp.
2. Umieść na swoim blogu informację o zabawie u mnie - np. na pasku bocznym albo w oddzielnym poście – podlinkuj powyższy banerek.
3. Zostaw komentarz pod tym postem, w którym:
-  wyrazisz chęć uczestnictwa w zabawie,
-  odgadniesz, z jakiego powodu organizuję Candy – a tu  
    składają się 2 moje osobiste okazje, które rozciągnęły się w 
    czasie 5 tygodni.
napisz czego w moich pracach brakuje, czego jest za 
    dużo, co powinnam poprawić 
    Najciekawszy komentarz nagrodzę ;)
4.  Jeśli chcesz zostać moim obserwatorem to miło, ale absolutnie nie wymagam tego – nic na siłę.

Zabawa trwa do 10.08.2015 r. do godz. 23.59.
Wyniki Candy opublikuję 15 sierpnia 2015 r. po godz. 19.00.

A co do wygrania? 
Szczegóły niech zostaną słodką tajemnicą, z pewnością to coś do tworzenia prac, którymi się zajmuję.


Zapraszam, spróbuj szczęścia, a może moja niespodzianka będzie Twoja??


Pozdrawiam
Renata

15 komentarzy:

  1. Gratuluję urodzin bloga bo to z tego powodu organizujesz zabawę prawda a druga okazja to pewnie Twoje urodziny a może rocznica śluby?

    Chętnie dołączę do zabawy a prac nie zmieniaj, są piękne. Może pisz dłuższe posty bo lubię poczytać no i im więcej osób piszących "wypracowania" tym mniej osób dziwią moje posty na tysiąc słów haha. Lecę zamieścić bannerek na http://pracownianati.blogspot.in/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu super sprawa ....ta zabawa:)...Jedynie co mi brakuje czasem szaleństwa w kolorkach przy twych szalonych projektach ....takiej zabawy kolorem, takiego pazura....bo widzisz warsztat masz celujący, niezapomniany krawat czy cylinder, truskawki ....jednak brak mi takiej kropeczki nad i......a więcej chce kursików....kursików i jeszcze raz kursików ....bo uczymy się całe życie :).... Pozdrawiam Reniu :) ....i pamiętaj o kursikach ....plis :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zgłaszam. Myślę ,że chodzi o rocznicę blogowania i może urodziny/imieniny , w grę może wchodzić rocznica ślubu :-( Nie potrafię odgadnąć przeglądając bloga. Natomiast widzę dużą różnicę między pierwszymi kartkami pokazywanymi na blogu a tymi obecnie. Pięknie się rozwijasz twórczo ,ja nic nie sugeruję ,bo do wszystkiego trzeba dojrzeć ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. O to to to kursy byłyby świetną sprawą, pomyśl o tym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem nową obserwatorką Twojego bloga ale na pewno zagoszczę tu na dłużej. To mój adres, gdybyś zechciała mnie odwiedzić http://krzyzykowy-swiat.blogspot.com/ Uważam, że jedną z okazji do zrobienia Candy są 3 urodziny Twojego bloga, a druga to myślę, że Twoje urodziny lub rocznica ślubu. Twój blog jest wspaniały. Mnóstwo w nim pięknie zrobionych karteczek. Moje oczy wychodziły z orbit, gdy oglądałam wszystkie te cudeńka, które stworzyłaś. Chciałabym się nauczyć robić takie karteczki jak ty. To moje wielkie marzenie.Bardzo przydałyby mi się jakieś kursiki, jak od podstaw zrobić kartkę z papierków. Do tej pory robiłam tylko haftowane karteczki. Nic nie zmieniaj w swoim blogu. Uważam, że jest perfekcyjny w każdym calu.Jestem zachwycona nim i cieszę się, że tu trafiłam.Życzę wszystkiego co najlepsze, oraz jeszcze wielu pięknych lat blogowania. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm.... niespodzianki - uwielbiam :) Cokolwiek to jest, to z chęcią przygarnę :D

    A teraz pytania ;)
    1. 2 okazje, dzięki którym zorganizowałaś candy. Dwie osobiste okazje.
    Wszyscy wiemy (a przynajmniej łatwo to sprawdzić), że stuknęła ci kolejna rocznica blogowania. Tylko nie wiem jaka to osobista okazja, skoro my tu razem z tobą świętujemy z tobą bo przecież twój blog bez czytelników by nie istniał ;) prawda?
    Ja obstawiam, że w ogóle coś fajnego, pozytywnego się ostatnio zdarzyło w twoim życiu, nie żadna rocznica tylko coś nowego ;) Ale pomysłu mi brakuje co (chociaż wyobraźnia pracuje..... :D)
    2. Co bym zmieniła w twoim tworzeniu - zupełnie nic :P tzn jakoś nie lubię się mieszać w coś, co nie wymaga tego. Masz swój styl i to mi się podoba. Jesteś jemu wierna, łatwo cię po nim rozpoznać np w tłumie kartek pod wyzwaniem. I to bardzo szanuję u ciebie, bo ja to bardzo roztrzepana jestem jeśli chodzi o jakiś jeden konkretny styl :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się zgłaszam Reniu;) Od rana czekałam na tę niespodziankę? Co prawda, nigdzie nie biorę udziału w tego typu zabawach, ale u Ciebie... Cała przyjemność po mojej stronie;) Tylko nie wiem czy spełniam kryteria, ale już trochę tych karteczek zrobiłam, prawda? No i teraz ,,trudny orzech do zgryzienia;) No bo, jakie dwie osobiste okazje i w dodatku na przestrzeni pięciu tygodni mogły wpłynąć na decyzję o zorganizowaniu candy? Będę strzelała:
    1. Druga rocznica założenia bloga /założyłaś go w lipcu 2013/ Tego jestem w 100 proc. pewna.
    2. Rocznica ślubu /daty nie znam, ale zapewne też w lipcu/
    3. Twoje urodziny /nie wiem które, bo zaproszenie na chrzciny do mnie nie dotarło z winy poczty polskiej/
    Może trafiłam, a jak nie, to po 15 sierpnia sama zdradzisz tę słodką tajemnicę;) A teraz najważniejszy moment, bo przechodzę do oceny Twoich prac Reniu. Jako ,,biegły kartkoznawca" oznajmiam wszerz i wzdłuż, że w Twoich pracach niczego nie brakuje, niczego nie jest za dużo i niczego poprawiać nie musisz. I nawet się nie waż;););) Uzasadnienie:
    1. Karteczki są dopracowane, niemalże ,,wypieszczone".
    2. Każda jest idealnie dopasowana do okoliczności.
    3. Cechuje je pomysłowość wykonania.
    4. Prace są wyraźne, przejrzyste i nie przepełnione kartkowymi ozdobami /w moim słownictwie ,,nie przećkane”/
    5. Gustownie dobrana kolorystyka.
    W związku z powyższym oceniam Twoje prace, jako ,,mistrzowskie". I na zakończenie przyjmij moje gratulacje z okazji zbiegu tych dwóch, osobistych wydarzeń;) I jeszcze dodam, że przy tak ,,masowej produkcji” i niemalże codziennej publikacji swoich prac, czyli ogromnej aktywności – nie musisz pisać posto-poematów;) Zwalniam Cię z tego osobiście;) Mnie i mój wzrok cieszą Twoje wyjątkowo piękne ,,karteluszki” Reniu;) Chciałabym mieć bloga zatytułowanego ,,Karteluszki Gosi”... Pozdrawiam Cię Reniu serdecznie i życzę miłego weekendu;)



    OdpowiedzUsuń
  8. Niespodziankowe candy - mniam!
    Nie mogę się nie zapisać :)

    Co do okazji - stawiam podobnie jak Małgorzata na rocznicę blogowania, urodziny i rocznicę ślubu (ew. urodziny dzieci) - więcej nie wymyśliłam :) I nie będę oryginalna - poproszę czasem o jakiś kurs, np. Twoich niesamowitych pudełek. Bardzo podobają mi się Twoje prace, m.in. dlatego, że nie są przesycone dodatkami, mediami itp. (takie określam czasem humorystycznie "wieś tańczy i śpiewa" :)). Twoje są eleganckie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się coś zdaje, że to niekoniecznie na okoliczność blogowej rocznicy ;-D
    obstawiam:
    -urodziny potomka
    -rocznicę ślubu

    ;-)
    może trafię...

    A co do sugestii... no nie wiem ci ja...
    ale dlaczego chcesz coś zmieniać!?

    Bo jak nie ty, to kto wymyśli gazylion kształtów kartek! ;-D

    -

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż, mam manie czytania wpisów na blogach, na które zaglądam. I ostatnio wyczytałam, że będzie niespodzianka urodzinowo-blogowa.:-) Obstawiam więc Twoje urodziny oraz urodziny Twojego bloga, gdyż taką podpowiedź znalazłam w poprzednim poście.
    Jeżeli chodzi o sugestie, to powinnaś kierować się własnym serduszkiem i podpowiedziami weny twórczej oraz intuicją. Jak dotąd wychodziło Ci to znakomicie (takie jest moje skromne zdanie) i w Twoich pracach nie zmieniałabym niczego. Robisz unikalne prace, masz swój rozpoznawalny styl... Nie warto robić prac takich jak inni, ani pod dyktando innych. Nawet chwilowej modzie scrapbookingowej nie warto ulegać, no chyba, że to coś, w czym się doskonale odnajdujesz. :-)
    Życzę Ci udanego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zabawa to ja też jestem i ustawię się w kolejce i odpowiadam na pytania.
    Lubię zagadki i niespodzianki. Moje propozycje, a mam aż trzy:
    *urodziny bloga chyba już drugie, oj jest to powód do świętowania:)
    *ślub siostry, o którym pisałaś czyli piękna rodzinna uroczystość i może pełniłaś rolę świadkowej, a może są już inne dobre wieści:)
    *i ostatni taki mój też prywatny: od 5 tygodni odpoczywasz i zbierasz energię na nowy rok szkolny (pełna relaksu, zapału, bez ograniczeń i z wyobraźnią wrócisz na pierwszy dzwonek w szkole) lub jesteś Tą szczęściarą, która dotrwała do emerytury i będzie już sobie odpoczywała i oddawała się pasji scrapowej (tu puściłam mocno wodze mojej fantazji:)
    Odnośnie prac to lubię Twoją kreatywność, nieprzewidywalność wpisów, indywidualność prac. Nie wiem co bym zmieniła bo każdy z Nas jest inny, zwracamy uwagę na inne dodatki, technikę wykonania i tak powinno zostać. Poproszę czasami tylko o jakiś kursik na Twoje cudowne pudełeczka, zakochałam się w truskaweczkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam dodać, tak na wszelki wypadek (oj ja ja pragnę wygrać!), że po ewentualna nagrodę zgłoszę się po 23 sierpnia bo mam zamiar od 14 się byczyć w Wielkopolsce:)

      Usuń
  12. To i ja dołączę do zabawy :)Tak jak wszyscy obstawiam rocznice powstania Twojego bloga bo to łatwo sprawdzić ale ta druga rocznica.W jednym z poprzednich postów zapraszałaś na candy rocznicowo-urodzinowe więc myślę,że to twoje urodziny.
    Wiem,że chyba w tych okolicach zeszłego roku zostałaś zaproszona do DT Digi Scrap,a może urodziny syna...rocznica ślubu...
    Czego brakuje mi w Twoich pracach?jednej rzeczy na pewno ...by było ich więcej :)bo jestem ich fanką,bo są przemyślane,dopracowane,bo nie boisz się nowych form,kształtów,wyzwań,co powinnaś poprawić?nic nie poprawiaj bo jest pięknie,to Twój blog i Ty decydujesz co ma się w nim znależć,jakie prace,przemyslenia,ty decydujesz z jakimi smutkami czy radościami chcesz się z nami podzielić.Nie mogę napisać,że czegoś jest za dużo bo wszystkiego jest w sam raz i życzę Ci byś miała jak najwięcej weny,chęci,pomysłów i okazji by dalej prowadzić tego bloga. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również dołączę do zabawy. Obstawiam urodziny bloga, urodziny Twoje lub dzieci ( może męża) albo rocznicę ślubu. Brakuje mi jedynie kursików na te fantastyczne pudełka i inne pomysłowe gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu,zaglądam na Twojego bloga już od dawna i podziwiam Twoją pomysłowość i pracowitość. tyle prac,tyle pomysłów, w tylu konkursach bierzesz udział i wygrywasz! Gratuluję talentu i pracowitości! ale zdradz jak na to wszystko znajdujesz czas? ;)
    z jakiego powodu candy? Nie będę odosobniona :) pisząc,że rocznica blogu i Twoja - urodziny kogos bliskiego.
    Nie będe pisała czy masz coś zmieniac - bądź sobą Twój blog i Twoje prace sa super! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.