Etykiety

czwartek, 13 sierpnia 2015

357. Pierwszy raz - mediowa praca na podobraziu.

Witam serdecznie.
Dawno, dawno temu....zakupiłam za grosze małą sztalugę jako pomoc do robienia zdjęć moich prac. W komplecie z nią było...podobrazie, cokolwiek to nie znaczyło, pomyślałam, po jakie licho mi coś, czego nie zastosuję bo nie wiem o co chodzi. To owe ustrojstwo leżało w mojej szafie przydasiowej, przekładane z miejsca na miejsce. Ostatnimi czasy wpadłam w wir porządków i znów spotkałam podobrazie, niewiele myśląc wywaliłam do pudła, w którym to już leżały różne papierowe rzeczy do wyniesienia do pojemnika na papier. Pudło grzecznie czekało na siłę roboczą, czyli mojego ukochanego męża, który miał to wynieść.
Dzisiaj przy kawce buszowałam po blogach, pomyślałam, że coś dawno nie byłam w Magicznej Kartce, wpadłam i czytam, że w sierpniu trzeba wykonać mediowa pracę na podobraziu i.... pomyślałam, przecież mam kilka mediów, po ostatniej torebce jakoś się rozochociłam, no ale podobrazie...wtedy przypomniała sobie to cosik wyrzucone do kartonu. Czem prędzej przeszukałam wspomniane pudło - dobrze, że mąż wraca jutro i nikt tego nie wyniósł ;) i jest, znalazłam, zaczęłam mediować. Ufffff....
Wyszło cosik takiego, jednocześnie powiem Wam, że nigdzie w necie nie czytałam jak to się robi - pomalowałam podobrazie farba akrylową, psiknęłam mgiełką, potem nałożyłam maskę za pomocą pasty do embossingu, posypałam pudrem brokatowym, dalej już dobierałam papiery  stworzyłam pracę z cytatem, o którym wykorzystaniu dawno myślałam. Nawet nie wiem, czy takie prace robi się z cytatatmi, czy tylko ze zdjęciami? Jak któraś wie, niech podpowie.
A teraz mój twór:




 Z pewnością wiele tej pracy brakuje, ale ja się cieszę, że się odważyłam pociapać , pochlapać. Robię to jeszcze nieśmiało, bo boję się, że coś popsuje, ale pierwsze koty za płoty...

W pracy użyłam farby akrylowej, mgiełki perłowej brązowej, pasty do embossingu, brokatu w solniczce, perełek w płynie, glossy accent - jeszcze niedoschnięte na listkach, czarny lakier do paznokci - te czarne kropki, tuszu Distress Ink.

Cytat z internetu, wykorzystałam z Magicznej kartki - Ornamenty oraz papier Wyspa motyli WM07  


Pracę zgłaszam na wyzwanie 
Zachęcam wszystkie moje koleżanki, które pisały mi w komentarzach pod mediową torebką do wyciągnięcia mediów i zmierzenia się z wyzwaniem w Magicznej Kartce.
Oj, niezła to zabawa z nowa formą ....


Miłego popołudnia

15 komentarzy:

  1. mnie sie bardzo podoba Twoja praca, szczerze powiem , że sama jeszcze nie próbowałam malować na podobraziu, ale mam takie cóś w domu, może się więc skuszę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Reniu, bardzo podoba mi się efekt Twojej pracy:) czasem chodze koło tych podobrazi kusi mnie ale jeszcze nie skusiło:)) Dzięki za udział w moim candy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie podpowiem,bo tego się nie imałam ;-))) Ale cytat super , oprawiony ciekawie a media subtelnie wykorzystane :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie mam takich zdolności ale ty radzisz sobie wspaniale.ogromnie podoba mi sie twoja praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny cytat, będzie fajną ozdoba
    Dziękuję za udział w moim candy. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy niczego nie wyrzucaj ;-D
    bo nigdy nic wie wiadomo... jak widać
    fajnie ci wyszło
    wyląduje na ścianie? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny cytat, świetnie oprawiony, podoba mi się bardzo Twoja praca, kompozycja ładna, kolorki, dodatki...super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny cytat w fantastycznej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna praca.bardzo podoba mi sie kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesze się , że spodobało Ci się mediowanie. To jest na prawdę świetna zabawa. Praca fantastyczna. Dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna mediowa praca :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  12. Narobiłaś mi ochoty na pracę mediową ;) Może i ja się wreszcie odważę :) Piękna praca, a najważniejsze, że robienie jej przyniosło tyle frajdy :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ho ho, to serio pierwszy raz? Rewelacyjnie Ci wyszło :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy ze sobą coś wspólnego, bo ja też pracowałam na podobraziu po raz pierwszy :) Fajnie jest czasem wyjść poza swoje pudełko ;)
    Dziękuję za zabawę z Magiczną Kartką i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.