Etykiety

piątek, 28 sierpnia 2015

367. Pudełeczko z cukiereczkiem

Witajcie.
Dzisiaj chciałabym pokazać wam pudełeczka, które przygotowałam dla uczniów koleżanki na rozpoczęcie roku ( moje pudełeczka zrobią się, kiedy doleci wykrojniczek ;)). 
Każde pudełeczko zawiera digi stempelek Cuda, oprócz niego, 
z tyłu każde ma napis bardziej osobisty ;)




 Oczywiście powstało ich więcej - 25, ale już nie wszystkie doczekały sesji zdjęciowej ;)

Pozdrawiam serdecznie i do miłego ;)

Pudełeczka zgłaszam na wyzwanie

Wyzwanie 96 - Słodka niespodzianka - Scrapgang


18 komentarzy:

  1. Świetne :) Jak zobaczyłam pudełeczka na blogu digi-scrap, od razu wiedziałam, że to Twoje :)
    I bardzo fajny pomysł, bo w większości przypadków to dzieci dają coś nauczycielom. U nas np. jest absurdalny jak dla mnie zwyczaj zapraszania na I komunię dyrektorki szkoły i wręczanie jej wypasionego bukietu kwiatów. Nie mam zielonego pojęcia za co, bo do I komunii przygotowuje ksiądz wikary przecież, a nie ona.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne i fajny pomysł na miłe przywitanie po wakacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ słodkie te pudełeczka, spisałaś się na medal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne pudełeczka i świetny pomysł na osłodzenie początku roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie są super, fajny pomysł na prezencik, mały, nie drogi a jaka super pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysl taki uroczy i slodki zarazem.Pudeleczka bardzo ladne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pudełka a ile pracy same te kokardki....podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne pudełeczka Reniu:) w sumie super zwyczaj:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne maleństwa :) Uroczy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie małe przekupstwo albo zachęta ;-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Apetyczne te Twoje pudeleczka, swietny pomysl.:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny taki drobiazg ;) Właśnie sobie wymyśliłam, że fajnie by było taki znaleźć rano od szefa na biurku :D Tak na dobry początek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepysznie :) pudełeczko jak i zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne opakowania na słodkości
    Dziękuję za wspólną zabawę w Scrapgangu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę ze Scrapgangiem!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.