Etykiety

niedziela, 30 sierpnia 2015

368. Kartka z niezapominajkami?

Witajcie Kochane.
Dzisiaj wpadam z karteczką z niezapominajkami, bo tak chyba mogę nazwać te kwiatki. Kartka wykonana w/g mapki Namaste




 Całość zapakowałam do ostatniego mojego nabytku - gotowe pudełeczka z okienkiem, które zakupiłam tutaj






Te wspomniane niezapominajki zrobiłam z niebieskiego  papieru Namaste, który również posłużył jak widać nie tylko do kwiatów, listki wycięłam z zielonego papieru Namaste .

http://swiatnamaste.blogspot.it/2015/08/wyzwanie-z-mapka-34.html


oraz 




13 komentarzy:

  1. Fantastyczna! Świetnie wyszły Ci te niezapominajki i szalenie podoba mi się ta żółta różyczka dodana do kompozycji kwiatowej. Życzę powodzenia w wyzwaniu i przełamania hegemonii grupy wygrywających większość polskich wyzwań skrapowych - jak patrzę na wyniki wyzwań, to ciągle widzę te same osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza , delikatna karteczka, bardzo dobrze się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna niezapominajkowa karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, fajnie gra gaza, jak przedłuzenie wzoru na papierze scrapowym

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory ,kwiaty i kompozycja :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło, Reniu! Kwiaty sa cudne. I w pudełeczku kartka prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca. Kwiatki cudne :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super wyglądają te poplątania z gazy. Kolory pięknie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna, super kolorki i kompozycja kwiatowa:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna karteczka :) Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszy mnie bardzo, że papieru czerpanego również używasz na warstwy, ja osobiście uwielbiam go właśnie na warstwy, bo także super się drze. Karteczka wspaniała :) . Dziękuję za udział w wyzwaniu mapkowym w Namaste :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.