Etykiety

środa, 12 sierpnia 2015

356. Ślubna kopertówka

Witajcie.
U mnie dzisiaj ciut chłodniej, słońce się schowało, za to duszno niemiłosierne.

Przybywam do was ze ślubną kopertówką, ale nie taka standardową DL, bo jakoś z tamtymi mi nie po drodze, moja ma wymiary 11cm x 16cm i zawiera zakładkę na pieniążka. 
Dopasowana jest do największego banknotu.







 Dorobiłam do niej torebeczkę w/g mojego kursiku ( po modyfikacji wymiarów)

Torebeczkę ozdobiłam bardzo delikatnie





Całośc zrobiłam z papierów LemonCraft - Nie zapomnij mnie 01 
Napis pochodzi ze sklepu Cherry Craft

Śliczne zawijaskowe tekturki - ornamenty - SnipArt
Prace zgłaszam na wyzwanie

Wyzwanie #9 - ślubnie z napisem Młodej Parze - Craft Passion

http://craftpassion-pl.blogspot.ie/2015/08/wyzwanie-9-slubna-praca-z-napisem-modej.html

17 komentarzy:

  1. Wygląda przepięknie. Taka forma kopertówki niż standardowa i mi bardziej się podoba. Torebeczka rewelacyjna. Piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie podoba mi się twoja forma kopertówki,do tego piękna torebeczka i calość tworzy przepiękny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się bosko, bardzo piękna kopertówka. No i ta torebeczka. Całość rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna, bardzo ładnie wykończona wewnątrz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancki komplet!
    Przy okazji - wykrojnik z gwiazdkami na mojej kartce to Joy! 6002/2042 Winter Wishes Circle Stars.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niepowtarzalna, piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. pani Reniu ! ten komplecik jest prześliczny . pozdrawiam - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna wspaniała pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności, więc życzę powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny komplet. Świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie sie prezentuje w tych papierkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny komplecik - powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny komplecik :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.