Etykiety

środa, 19 sierpnia 2015

362. Zabawa z laleczką Julie Nutting - tag

Witajcie Kochane!
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam pracę, którą zrobiłam pierwszy raz w życiu.
Otóż od jakiegoś czasu chodziły za mną stemple laleczek Primy, Widziałam w sieci i u Was takie prace i wow już chciałam mieć. 
No ale, ani czasu a i specjalnych chęci nie maiłam na zakup, bo póki co ze stemplami mi nie po drodze. Jednak pewnego dnia zapisałam się na rozdawajkę do Ewy -Hubki38, która to kupiła sobie taki stempel i chciała komuś sprezentować kilka odbitek. 
Szczęście się do mnie uśmiechnęło i to ja zgarnęłam odbitki laleczki  Little Girl .
Przesyłka przyszła, ja ją rozpakowałam i...powiedziałam sobie, to nie dla mnie, gdzie ja będę wycinać te elementy, jak mam dobrać te kolory, itp. lecz Ewa poprosiła o pokazanie swojej pracy, no i jak tu żyć spokojnie, jak każdy komentarz Ewy u mnie na blogu od razu przypominał mi o zobowiązaniu ...
Aż w końcu pomyślałam, że się nie dam i poszły w ruch nożyczki i z tego co miałam stworzyłam laleczkę. Włosy jej bałaganiarsko potuszowałam, dokleiłam kilka perełek i zrobiłam z nią taga, którego dziś prezentuję.
 Gdzieś nieśmiało ciapnęłam kilka kropli lakieru do paznokci, jako beżowe perełki - oj ciapania to ja się boję ;) - dokleiłam bukiet kwiatuszków, które zakupiłam w essowym sklepiku - już kiedyś pisałam, że to sklepik, z którego wszelkie dobra odbieram na osiedlu...
Całość dopełnia digi stempelek Życzę, 
który możecie nabyć w naszym sklepiku Digi Scrap.

A o ocenę proszę Was.... Nieśmiało powiem, że ta zabawa mi przypadła do gustu, już mam kolejną odbitkę od Marty, no i sama zamówiłam sobie stempelek lali.





Ależ się rozpisałam
Pracę zgłaszam na wyzwanie:

Wyzwanie #8 - Bingo / Challenge #8 - Bingo  - Blog

Studio75

 http://studio75pl.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-8-bingo-challenge-8-bingo.html


wybrałam: stempel ( lalka) - wycinanka (serwetka) - wstążka


oraz

Wyzwanie # 1 Zabawa - - It's just fun

http://itsjfun.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-1-zabawa.html

oraz

Wyzwanie #9 - BINGO  w Cherry Craft

http://cherrycraftpl.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-9-bingo.html

wybrałam linię różowy - kwiaty - sznurek


Pozdrawiam Was serdecznie :)

18 komentarzy:

  1. I wyszło super! Pięknie wkomponowałaś lalę w ccałość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś z laleczką ;-))) Interesujące połączenie kolorystyczne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie sobie poradziłaś,wyszło pięknie,

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny tag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale Ci wyszło, poradziłaś sobie bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag- wszystko super dopasowane! Brawo!!! Buziaki!:-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bajka! Cudo po prostu. Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna! laleczka rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strach ma wielkie oczy, a prace wychodzą rewelacyjne :) Prześliczny tag! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudownie wyszedł Ci ten tag! widać lalki bardzo Cię lubią! kolorki fenomenalne !

    OdpowiedzUsuń
  11. ale Ci rewelacyjnie to wyszło... piękny tag!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny tag :) Lalka śliczna. Zabawa lalkami wciąga wiem z doświadczenia :) Sama mam 2 stemple ale moje lalki mają 10 cm, więc wycinanie trochę trwa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Urzekająca piękność. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym się z chęcią pobawiła takimi stemplowanymi lalami ;) Prześlicznie wyszedł ci ten tag i zasługuje w 100% na nagrodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wyszło :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz i od razu super! Włosy fajne ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.