Etykiety

środa, 26 sierpnia 2015

366. Top 3 dla mojego taga z laleczką

Witajcie.
Poranna kawa, komputer włączony, żeby dowiedzieć się co w kraju piszczy, oczywiście trzecie kliknięcie to wizyta na blogu...i oczom własnym nie wierzę.........dostałam wyróżnienie  
Ależ się cieszę...................czy Wy też tak macie, że jak czasami ma się doła i nagle taka niespodzianka to aż skrzydeł człowiek dostaje? 
Ja dziś tak się poczułam.


http://itsjfun.blogspot.com/2015/08/wyniki-wyzwania-1-zabawa.html


Bardzo dziękuję za wyróżnienie DT bloga.
Pozdrawiam Was serdecznie :)

17 komentarzy:

  1. gratulacje:) każda wygrana zdecydowanie podnosi człowieka z dołka:) jak to mówi mój brat "nos do góry"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Tag jest piękny,

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Tag jest świetny, więc wyróżnienie jak najbardziej zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu - moje gratulacje !! Takie wiadomości do kawki porannej w sam raz zamiast czegoś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Reniu w pełni zasłużonego wyróżnienia. Ja wiem jak takie niespodzianki poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i oby takich radości jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wygranej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia, tag jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje z calego serca...nalezy CI sie.:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.