Etykiety

niedziela, 16 sierpnia 2015

359. Sprzedam wykrojniki !!!!

Witajcie Kochani.


Czasami tak bywa, że musimy przejrzeć to co w szafie zalega. 
Po moim przeglądzie ogłaszam sprzedaż wykrojników i folderów do embossingu.


Niektóre z tych rzeczy są nowe i używane ( w opisie zaznaczyłam co jest nowe. Te używane to wycięte zaledwie kilka razy, jedynie listki wycinane były częściej, ale są w stanie cięcia idealne.
 Koszt wysyłki jednej rzeczy to 7zł listem poleconym priorytetowym w kopercie bąbelkowej, przy wykrojniku torebki podałam inną cenę. Przy zakupie kilku sztuk obowiązuje jedna cena za przesyłkę. 
Sprzedaję, bo niektórych nie używam, inne zakupiłam pod wpływem chwili, a jeszcze innych nie potrafię wkomponować w swoje prace, a być może Wam się przydadzą.

Jeśli ktoś byłby zainteresowany proszę o informacje w komentarzu z nr wykrojnika i podanie e-maila. 
Potwierdzam w ciągu kilkudziesięciu minut i podaje nr konta na wpłatę.
Do kolejnego dnia czekam na pieniążki.


1. Wykrojnik MD  COL 1356 - biedronka i pszczoła.
Kupiłam pod wpływem chwili, użyłam kilka razy, stemple nowiutkie.
 Cena 35zł + przesyłka.

2. Wykrojnik Nellie's MFD 046 - kwiaty/gwiazda betlejemska. NOWY - 
cena 28zł +  przesyłka  SPRZEDANY

3.  Wykrojnik Joy! 6002/0337 - mało używany, też zakupiony pod wpływem chwili. Cena 15zł +  przesyłka  SPRZEDANY - Marta
4. Folder do embossingu Sizzix - kropeczki - nie mam opakowania - cena 12zł + przesyłka
SPRZEDANY - DOROTA



5. Folder do embossingu Craft Concept - kropeczki - cena 12zł + przesyłka REZERWACJA




6. Wykrojnik MD LR0201- border - cena 20zł + przesyłka SPRZEDANY


7.  Wykrojnik MD LR0192 - liście - jeden z nich nie używany - cena 25 zł + przesyłka
SPRZEDANY - DOROTA 


8.Wykrojnik MD LR0115 - motyl - cena 20 zł + przesyłka SPRZEDANY



9. Wykrojnik MD LR0156 - liście i kwiatek - kwiatek nie używany - cena 25 zł + przesyłka  SPRZEDANY

10. Wykrojnik Cart-Us - owale -  cena 20 zł + przesyłka  SPRZEDANY

11. Zestaw komunijny - Leane creatief - NOWY -  cena 25 zł + przesyłka  SPRZEDANY


12. Wykrojnik Cheery Lynn - serwetka, którą wycięłam zaledwie 3 szt- cena 55zł + przesyłka SPRZEDANY - ASTEREK


13. Wykrojnik torebeczka Little B z mata magnetyczną - raz wycięłam torebkę -  cena 70zł + 12 zł przesyłka


14. Wykrojnik Memory Box - napis Dziękuję -  cena 15 zł + przesyłka  SPRZEDANY


15. Wykrojnik Memory Box - wąsy -  cena 17 zł + przesyłka  SPRZEDANY




Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do zakupów.

10 komentarzy:

  1. Reniu ja już zakupiłam życzę sprzedaży do samego końca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu,
    biorę folder Sizzix z kropeczkami
    i Mariane z dmuchawcami
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh teraz to mi smutno, bo wykupiłabym od Ciebie wiele z nich, ale nie mam maszynki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie takie wyprzedaże bo po co ma w szufladzie zajmować miejsce. Ja sama też robie takie akcje od czasu do czasu:) niestety nic dla siebie nie znalazłam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zainteresowana wykrojnikiem serwetką. Przed chwilą wysłałam maila z taką informacją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, czy kropeczki nr 5 są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
  7. czy torebeczka wolna? wycinałaś już?

    OdpowiedzUsuń
  8. ok, doczytałam ze wycinałaś- nie było pytania :) podaj mi proszę wymiary. czy trzeba mieć do niego dodatkową płytkę aby było widać linie zagięć?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.