Etykiety

wtorek, 11 sierpnia 2015

355. Podsumowanie wymienek u Lidzi

Witam Was serdecznie w ten gorący wciąż wieczór.

Dzisiaj chciałabym pokazać co dostałam w ramach wymianek organizowanych przez Lidzię z Misiowego Zakątka.

Tajniacka wymianka imieninowa dla Mamy Lidzi - ja wysłałam czekalodownik w zamian dostałam podziękowanie od Lidzi i jej mamy:

Lidziu, Pani Krystyno bardzo dziękuję...

I kolejna tzw. wymianka "Przekazuję dalej".
Do mnie przesyłka przyszła od Asi - zdjęcie podkradłam Lidzi ...
                                       


a ja wysłałam przesyłkę do Kasi 
                                            


 Lidziu, bardzo dziękuję za zabawy, jestem pełna podziwu dla Twojego zaangażowania i przede wszystkim dla Twojego czasu na te zabawy.
Póki co, nie podejmuję się udziału w kolejnych wymiankach, no chyba, że to będzie taka jak wspomniana imieninowa ;). 
A was zapraszam do Lidzi - robi kawał ciekawej roboty ;) mam nadzieję, że jest to doceniane.









3 komentarze:

  1. Piękne prezenciki od Lidzi, ja dostałam podobne. Wymianka wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu kochana, to ja Ci bardzo dziekuję za to że brałaś udział w moich wymiankach i tak cudownie się z nich wywiązywałaś. Jak równiez za te miłe słowa o mnie. Buziaki ogromne dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.