Etykiety

sobota, 8 sierpnia 2015

352. Zostałam wyróżniona przez Agatkę...

Witajcie.
Wczoraj zostałam wyróżniona LBA przez Agatkę .
Agatko, bardzo dziękuję.

A to zestaw pytań:

1. Skąd pomysł na założenie bloga? 
Chciałam mieć takie swoje miejsce, możliwość poznawania nowych osób;  najpierw były obawy, że mnie to za bardzo wciągnie, a potem za namową męża powstał mój blog


2. W jakiej technice najlepiej się czujesz?
Zdecydowanie w cardakingu.


3. Ulubione kolory i motywy w Twoich pracach?
Kolory stonowane, boję się kolorów rzucających się w oczy ;)
Motywy - kwiaty.


4. Czego nie potrafisz, a chciałabyś umieć?
Nie umiem robić LO.


5. Gdybyś mogła zmienić w sobie jedną rzecz, to co by to było?
Hmmm, może to, żebym się mniej przejmowała i przeżywała różne sytuacje, czasami nawet błahe


6. Co Cię denerwuje u innych?
Głupota, zarozumialstwo...
7. Twoje wymarzone wakacje
No cóż, ciągle marzy mi się Francja...
8. Twoja praca, z której jesteś najbardziej dumna 
Trudne pytanie, jest kilka takich
9. Wymień jakieś 3 swoje ulubione cechy charakteru
Punktualność, sumienność, pracowitość
10. Dokończ zdanie: "Życie jest..."
Zycie jest piękne i należy cieszyć się każdą przeżytą chwilą.
A teraz trudny moment, niedawno tez nominowałam,wiem, że nie wszyscy to lubią, więc poczujcie sie nominowani wszyscy ;)

6 komentarzy:

  1. Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej, gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji ;) A w twoich odpowiedziach jest bardzo dużo wspólnego ze mną. Mogę nawet powiedzieć, że więcej niż pół :P

    OdpowiedzUsuń
  3. gratki! :-)

    nie martw się ja tez nie umiem robić LOsów ;-P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.